Thursday, September 4, 2008

Rainy day activities






7 comments:

Meg said...

Nothing like curling up with a good book in the shower!

I wish someone would give me a cookie dough filled beater the size of my head.

That kiddo is living the high life!

Mim said...

Hmmm, I think I might try that reading in the shower thing. Maybe that would be a good quiet spot. I love how he has cookie dough between his eyebrows!

Farmgirl_dk: said...

ha ha ha, Meg, you are FUNNY! And yea, that is either a really big beater or G's got a really small head. lol
He is quite simply the cutest. Diud he surpise you by popping in the tub like that?
And you, Ms. Mom, better be hopin' you took those pictures *yesterday*, otherwise you're setting a very bad example by teaching your youngest it's ok to wear attire with the WRONG day of the week on it. :-)

frugalmom said...

meg: HA! Yeah, for some reason he finds the shower an interesting place to be. Of course, not nearly as much when there is water coming down on him. It only took that one time of him accidentally turning the shower on while we were running the bath.....

Him and I almost had to fight over that beater...but then I regained my senses and decided it was a much better example to do rock, paper, scissors....

mim: He had no qualms about where the cookie dough landed.

Danni: Nope, he didnt surprise me! He likes to be in there for some reason. So, whenever I am in my bedroom doing stuff...he will meander over there. Ha! Everyday is Wednesday around here! Well, at least till the Friday bib comes up.

Gnightgirl said...

Did that bib do a good job of keeping the cookie dough out of his hair?

farm mom said...

I wanna come over and hide in your shower too. It looks like a cool place to just chill. I bet that little man helps you think outside the box, doesn't he? :)

Amy - "Twelve Acres" said...

Yeah, I lick my mixer attachment like that too. It's really hard to keep the cookie dough off my forehead.